Mobilní data
Mobilní internet k našim tarifům
Mobilní internet si můžete sami aktivovat ke kterémukoli našemu mobilnímu tarifu. Speciální tarif pro mobilní internet nepoužíváme. Pokud chcete mobilní internet kromě do svého mobilu například i do tabletu, zvolte si některý z našich tarifů a aktivujte si datový balíček v klientské zóně dle vlastní potřeby.
100 MB
na 24 hodin
16 Kč
25 MB
na měsíc
16 Kč
1000 MB
na měsíc
99 Kč
2000 MB
na měsíc
189 Kč
5000 MB
na měsíc
249 Kč
10 GB
na měsíc
399 Kč
30 GB
na měsíc
699 Kč
50 GB
na měsíc
799 Kč
Neomezeně
na měsíc
999 Kč
Po vyčerpání datového balíčku je rychlost omezena na 32 kb/s, ale data běží až do konce periody dále.
Ceny datových balíčků platí pouze pro aktivně nabízené tarify dle ceníku platného od 1.7.2024.
Ceny jsou včetně DPH. Tarif REMIX má ceny mobilního internetu zvýhodněné. Další specifikace mobilních datových přenosů, včetně vymezení rychlosti a dostupnosti viz Podrobné ceníky a Obchodní podmínky.
Jak fungují naše mobilní data?
1. Objednávka
Objednáte si některý z našich mobilních tarifů, nebo jej již máte.
2. Aktivace
Denní balíček se aktivuje automaticky při přístupu na internet.
3. Výběr
Nebo si v samoobsluze vyberete ideální měsíční balíček.
4. Dokupování
Balíček lze v rámci měsíce násobně dokupovat.
5. Zrušení
Balíček lze kdykoliv zrušit před koncem periody.
6. Férově a bez rizika
Nepoužíváme funkci automatického dokupování.
Nejčastěji kladené otázky
Pokrytí mobilním signálem je totožné se sítí Vodafone.
První den první Periody je Den zřízení služby. Perioda končí nejpozději uplynutím 1 roku, v takovém případě nevyčerpaný Kredit zaniká. K zaplacení prvního Kreditu po Dni zřízení Služby musí dojít nejpozději do 30 dní od Dne zřízení služby. K zaplacení každého dalšího Kreditu musí dojít nejméně jednou za 6 měsíců, přičemž minimální částka dobití činí 100 Kč s DPH. Vice informací naleznete ve Všeobecných podmínkách.
Ano, můžete si k nám přenést číslo mobilní číslo nebo i službu připojení k internetu. Přenos čísla/služby je ZDARMA, ale mohou být účtovány zřizovací poplatky dle typu služby. Více viz detaily o přenosu čísla.
Přenést číslo k nám můžete i bez kontaktování stávajícího operátora. Stačí, když nám dodáte OKU kód, který k tomuto účelu máte od stávajícího poskytovatele. Ten je povinen vám jej dodat ihned po začátku smluvního vztahu. Máte ho tedy na Smlouvě, ve vyúčtování, nebo například v samoobsluze. Případně si o něj u stávajícího operátora řekněte.