Otázky a odpovědi
Ano, můžete si k nám přenést mobilní číslo. Přenos čísla/služby je ZDARMA, ale mohou být účtovány zřizovací poplatky dle typu služby. Více viz detaily o přenosu čísla.
Přenést číslo k nám můžete i bez kontaktování stávajícího operátora. Stačí, když nám dodáte OKU kód, který k tomuto účelu máte od stávajícího poskytovatele. Ten je povinen vám jej dodat ihned po začátku smluvního vztahu. Máte ho tedy na Smlouvě, ve vyúčtování, nebo například v samoobsluze. Případně si o něj u stávajícího operátora řekněte.
Chcete novou SIM kartu (s jiným rozměrem)? Nebo jste ztratili stávající? Novou SIM si prosím objednejte na e-mailu podpora@faynmobil.cz.
První den první Periody je Den zřízení služby. Perioda končí nejpozději uplynutím 1 roku, v takovém případě nevyčerpaný Kredit zaniká. K zaplacení prvního Kreditu po Dni zřízení Služby musí dojít nejpozději do 30 dní od Dne zřízení služby. K zaplacení každého dalšího Kreditu musí dojít nejméně jednou za 6 měsíců, přičemž minimální částka dobití činí 100 Kč s DPH. Vice informací naleznete ve Všeobecných podmínkách.
Přenos čísla je obvykle dokončen mezi 4 a 10 hodinou ranní. V případě, že stále nemáte signál po uplynutí této doby, doporučujeme vypnout mobilní telefon, vyjmout SIM kartu, vložit zpět a poté zapnout mobilní telefon. Pokud by problém stále přetrvával, kontaktujte nás na podpora@faynmobil.cz.
Pokrytí mobilním signálem je totožné se sítí Vodafone.
Na většině přístrojů je mobilní internet dostupný bez zvláštního nastavování. Pokud je problém s připojením k internetu pomocí mobilních dat, je třeba zkontrolovat správné nastavení ve svém telefonu:
Nastavení -> Mobilní data -> Mobilní síť -> Přístupové body - Hodnota APN: internet